haiiiiii................

Assalamualaikum...ai... Nama saya Mohamad Fazli Othman. Tp orang panggil sama macam2, ada panggil Fazli, Ayie, Mat Yie, Ayfz, Ustat, Pali, Fali, Fast Lee, dll. Tak kisahlah nak panggil saya apa, tpsaya tetap orang yang sama. Saya ialah Mohamad Fazli Othman.

Tanpa Meraka Siapalah Saya

09 Jun, 2009

Din & Wati... akad nikah

aku macam x percaya bila mendapat tahu bhwa Din akan berkahwin.....pecaya...x percaya....
Din ni sebenarnya rakan aku masa di PjB dahulu.... tengok muka mmg ganas...tup..tup dah nak kawen.....
pehal pon...tahniah.....
SELAMAT PENGANTIN BARU AKU UCAPKAN...MOGA KEKAL KE ANAK CUCU..BAHAGIA SELALU.....
pasangannya pula orang perlis, tinggal di Chuping...kira2 5 minit perjalanan dari umah aku....
x sangka lak din kawen dengan org dekat2 jer...Din ni org kedah.....
majlis akad nikah diadakan pada 7 jun 2009 di umah pengantin pompuan....dah dekat ngan umah aku...memang kene pegi la ..kan..

** aku & lee,,, pic syok sendiri..he..he..he..

***************************************
aku gak nak ucapkan Selamat pengantin baru untuk Rudy dan pasangannya....dan Ila dengan pasangannya....yg selamat diijabkabulkan pada 6 jun 2009.....maaflah x dapat pergi...aku kene kerje.....

untuk ILA... kekal bahagia selamanya......dan takziah diatas pemergian datuknya.....(yg juga merupakan datuk saudara aku...)

utk Rudy lak...13 hb nanti insyaallah aku p kenduri umah ang.....


***p/s : org selalu tanya aku..."engko bila lagi......?????

6 ulasan:

  1. TAHNIAH KAT DIN........
    engko bile lg?? kehhhhh

    BalasPadam
  2. ahaaa..bilo lagik??
    ek yg lebih gumbira yg tgh amik gmbau tu dr pengantinnye kot...

    BalasPadam
  3. ko bila lagi?
    xlah.aku xnak tanye soklan tu.
    aku nih, bile lagik nak kawen!!!
    hahaha!!

    din da gemuk la weh!

    BalasPadam
  4. hanilopiplopz
    saya...ek..entahla....

    Makcu
    yg amik gambo tu gumbira sbb kawannya dah kaweh..he..he..

    hajaribrohim
    ha..ah...ko bila lagi....
    ha..ha..ha..
    tu bukan gemuk tu..tp sihat....

    BalasPadam
  5. wahh.upload a byk ckit ayie!!

    BalasPadam
  6. yann...
    hu..hu...hu...
    nak byk pic mintak kat din la..

    BalasPadam