haiiiiii................

Assalamualaikum...ai... Nama saya Mohamad Fazli Othman. Tp orang panggil sama macam2, ada panggil Fazli, Ayie, Mat Yie, Ayfz, Ustat, Pali, Fali, Fast Lee, dll. Tak kisahlah nak panggil saya apa, tpsaya tetap orang yang sama. Saya ialah Mohamad Fazli Othman.

Tanpa Meraka Siapalah Saya

28 Februari, 2011

hari dimana ACHA bad mood

huhu...aku janji nak update slalu..tp x jugak...
malas dan bz mambantutkan niat tu...huuuh
k.....

entah apa silapnya pagi semlam si Acha majuk..bad mod....
tegur pon x nak......
sblm ni asal jumpa aku dari jauh dah senyum....
ni time bad mod ajak sembang pon xnak.....
heheeheheh..... x kisah la..
kalau sembang pon bukan aku paham dia sembang apa.....
eheheheheh...... tanya mak dia nape pagi2 dia dah bad mod...mak dia pon x tau....
ngantuk mybe......k la...x kisah...sok lusa ok le dia tu....

sekadar update....
.
.
p/s: opis aku dah ada 'bunga' baru...heheehe... tp milik org la... =)
..
..
.
.

3 ulasan:

  1. kamu tu dh jumpa bunga baru ke blom??

    =P

    BalasPadam
  2. ala..ciannye..cepat2 la cari bunga yg lain...

    BalasPadam
  3. gksb>hahahaha...blom.....
    misszana>0ps..0ps..bunga tu bukan bernaksud ape2....hanya seorang perempuan.... =)

    BalasPadam