haiiiiii................

Assalamualaikum...ai... Nama saya Mohamad Fazli Othman. Tp orang panggil sama macam2, ada panggil Fazli, Ayie, Mat Yie, Ayfz, Ustat, Pali, Fali, Fast Lee, dll. Tak kisahlah nak panggil saya apa, tpsaya tetap orang yang sama. Saya ialah Mohamad Fazli Othman.

Tanpa Meraka Siapalah Saya

12 Mei, 2009

la..la.la..kerja....

aha.............saya kerje apa.....
saya biarkan isu tu berlanjutan sekejap....bagi menjawab persoalan sebelum ini...sebenarnya saya sekarang ni sibuk dengan kerja-kerja pemasanagn billboard, sempena keputeraan tuanku raja perlis yg ke 66 tidak lama lagi.....
sebenarnya sya betugas sebagai seorang pereka grafik, tapi disebabakan kekurangan tenaga kerja, saya turun padang mempercepatkan proses pemasangan....
saya cuma tolong siket2 je..angkat tangga, angkat besi, dan kerja2 yg dianggap ringan....
tu je..he..he..
tapi pemasangan biaanya dilakukan di sebelah petang dan malam, untuk mengelakkan cuaca panas dan kesesakkan lalulintas......

7 ulasan:

  1. owh pereka grafik angkat tangga, angkat besi..ahaa mmg ringanlaaa kija tuh:P

    BalasPadam
  2. huhu.. ringan ka tangga n besi..?
    pasnih nak try gak arr keja camtu..
    ;P

    BalasPadam
  3. pape kerja pun, ia tetap kerja.. yg penting kerja!!! yeah.. tp sy tgh x de keje nihh.. cuti sem yg bosannn!!

    BalasPadam
  4. eh,
    dok perlis ka??
    ataw skadar mmbantu krja2 pmsangan billboard raja perlis??
    :p

    BalasPadam
  5. MakCu & pu3balkis
    ha'ah..ringan je tangga ngan besi tuh....sebab yg angkat tu bukan saya sorang...ada dua tiga orang la...kalau saya sorang yg angak mau tergolek kat situ

    hanilopiplopz
    x de keje....buat le pape keje ke..tolong mak basuh baju ke....tolong adik sepak bola ke...tolong sepahkan rumah ke...tu kan keje gak tu....yg penting ikhlas...

    miss GAZA
    yup...
    saya memang orang perlis...
    n memang bekerja di perlis...

    BalasPadam
  6. saya org perliss gak.
    jemput2la my ziarah blog..
    :]

    BalasPadam
  7. missGAZA
    insyaallah....

    BalasPadam