haiiiiii................

Assalamualaikum...ai... Nama saya Mohamad Fazli Othman. Tp orang panggil sama macam2, ada panggil Fazli, Ayie, Mat Yie, Ayfz, Ustat, Pali, Fali, Fast Lee, dll. Tak kisahlah nak panggil saya apa, tpsaya tetap orang yang sama. Saya ialah Mohamad Fazli Othman.

Tanpa Meraka Siapalah Saya

17 Julai, 2009

konsert menjunjung kasih

14 hb yg lalu...bos aku bermurah hati memberi 2 pas masuk ke Konsert Menjunjung Kasih sempena Keputeraan Tuanku Raja Perlis...hu..hu...kat dewan 2020, kangar, perlis
so..aku bawak la amet skali....amet ni baru beberapa minggu menetap di perlis...so aku bawak la dia jalan2 sket...he...he..ketibaan Tuanku Raja Perlis dan Tuanku Raja Muda Perlis

Tuanku Raja Perlis

ni antara pic yg aku snap...tp gambar dari jauh je la..sbb aku guna lens 18-70mm jer....amet lak guna lens tele...abih dizoom nyer pic awek2 kat situ...
lagi2 yg nyanyi tuh....


kebanyakan yg membuat persembahan pada malam itu adalah pelajar2 sekolah menengah dan rendah..meraka antara yg terbaik yg dipilih ke Kem Muzik yg daadakan beberpa hari sebelum konsert bermuala....artis jemputan pon ada...tp aku x tau...aku bukan kenal sangat artis2 nih...
pemandagan dewan 2020 dari luar

lepas konsert aku bawak amet makan kat bokmak...biar amet ni tgk2 kedai makan mana yg murah n sedap kat perlis nih...pas makan balik ar..pa lagi.....
..................................................................................................
nota pendek :
masej utk seorang rakan, Miss Ina...maaf en. arnab x dapat sertai anda...en.arnab gitau dia amat sibuk...dan dia x nak gangu percutian anda berdua..(ek..mybe ada tiga) harap selamat pergi dan pulang ya...enjoyyyyyyyyyyyyyy
.................................................................................................

thanks to meera yg cute...sbb anda bg award kat sy..tqqqqqqqqqqq
(lps nih bg la banyak lg)
ngeeeeeeeeeeeeeee



p/s : lps nih sy nak beli lens tele....hu..hu...

8 ulasan:

  1. baik ek bos..nnt nexttime mintak tiket tuk dalia sekali ek..hikhikhik.....salam ziarah..

    BalasPadam
  2. tuanku tuh nampak letih jaaa

    ~nak jugakla beli tele..tele..teleepon

    BalasPadam
  3. ::: salam ayie.. sonoknyeer dpt pas masuk
    ::: istimewa drpd bos pi konsert diraja..
    ::: cantek2 gambar ayie nih.. saya sukee ler
    ::: tengok background konsert nih.. canteekk
    ::: shot pentas aler biru & closeup tuh very2
    ::: beautiful.. begitu juga dgn editing mcm
    ::: zooming laju tuh.. lawa laa..

    ::: yep mmg lama sepi, biasaklaa saya, macam
    ::: biskut lerr [hehe] skrg nih dah bermotivasi
    ::: sikit, sbb internet pon dah laju.. tapi ada
    ::: masa, sepi tuh boleh datang lagi [hehe]..

    ~ keep on shooting ayie! mcm wartawan lerr..

    BalasPadam
  4. > DaliaLiyana
    ek..buleh jer..
    he..he...

    >Makcu
    biasa la..Tuanku letih mentdbir negeri...

    saya nak beli lens telefoto..bukan telefon la...
    apatah lagi teledera...
    he..he..

    ReActivateZul
    he..he..biasa la bro..bos sy ok jer baiknyer...
    yg zoom tu bukan edit..tu mmg saya snap camgitu..snap n zoom serentak (lupa lak nama teknik tuh..)...he..he...

    jgn la nyepi lelama sangat...owang utara nak tau gak aper citer kat selatan nuh...he..he..

    BalasPadam
  5. salam ziarah..ayie..jemput amik award..

    BalasPadam
  6. cambest ja..
    napa la bos kasik 2ja tiket..?
    hehe45..
    nak nyebik gak..

    pe pon smua picture ayie cantik..

    BalasPadam
  7. Farhah Zaidah
    salam.........
    ok..tq..

    pu3 balqis
    hu..hu..dah tu jer yg ada..dua pon dua lah...
    jangan x bagi sudah ler kan..

    BalasPadam
  8. haku xdapat nak letak gambaq malam konsert neh..
    agak blur banyak..
    tapi cukup la sekadar dapat join da party..
    hahahhaa..

    BalasPadam