haiiiiii................

Assalamualaikum...ai... Nama saya Mohamad Fazli Othman. Tp orang panggil sama macam2, ada panggil Fazli, Ayie, Mat Yie, Ayfz, Ustat, Pali, Fali, Fast Lee, dll. Tak kisahlah nak panggil saya apa, tpsaya tetap orang yang sama. Saya ialah Mohamad Fazli Othman.

Tanpa Meraka Siapalah Saya

21 Disember, 2009

...sebentar tadi...

sebentar tadi......takala petang menjelma..dimana....aku bersama pakcik dan sepupu.....keluar mamburu spesis 'kepala ular'....dan.....rasa hampa manguasai diri takala tiada tangkapan yg memuaskan yg dapat didaratkan..............

saat2 begitu..terpandang pula satu panorama yg sangat indah...................................

takala mentari akan terbenam di ufuk barat........

7 ulasan:

  1. tersgt cantik.... kuasa yg Maha Esa...

    BalasPadam
  2. ::: very beautiful ayiee.. mmg teringin nak
    ::: shoot scene sebegini rupa, jeless woohh..
    ::: awesome shot, good hunting, subhanallah..
    ~ kepala ular tuh apa? [huhu] :P

    BalasPadam
  3. >>ReActivate
    kepala ular tu spesis ikan la bro

    BalasPadam