haiiiiii................

Assalamualaikum...ai... Nama saya Mohamad Fazli Othman. Tp orang panggil sama macam2, ada panggil Fazli, Ayie, Mat Yie, Ayfz, Ustat, Pali, Fali, Fast Lee, dll. Tak kisahlah nak panggil saya apa, tpsaya tetap orang yang sama. Saya ialah Mohamad Fazli Othman.

Tanpa Meraka Siapalah Saya

20 Ogos, 2009

kupohon maaf....

assalamualaikum...............
di akhir bulan syaaban ini..., dan sebelum bermulanya ramadan, saya mohamad fazli othman berasal dari perlis dan bakal berumur 24 th, ingin memohon maaf kepada mak ayah, keluarga, rakan2 seperjuangan, rakan2 sekolah dulu, rakan2 ikm dulu, rakan2 poli, rakan2 blogger, follower2, pelangan2 saya, dan sesiapa sahaja yg mengenali diri saya. Mohon maaf andai ada tersalah kata, tersilap bahasa, terlincir tulis, terkutuk dan terumpat, dll. Mintak halal dunia akhirat. Sesungguhnya yg baik itu dari Allah S.W.T. dan yg buruk itu dari kelemahan saya sendiri. Saya mintak ampun pada Allah S.W.T. dan mintak maaf pada anda semua.
Insayallah,...dibulan yg mulia ni sama-samalah kita tingkatkan keimanan, amalan, ibadat dan berbanyakkan doa. Moga dijauhkan dari perkara2 dilarang Allah. Insyaallah...
buah kelinci buah bidara,
buat hadiah sianak dara,
salah dan silap dari saya,
pohon ampun maaf dipinta,
ok...bertemu lg pada entri akan datang...insyaallah

5 ulasan:

  1. yer..maaf dpinta jgk..hihi

    BalasPadam
  2. huhu.. bermohon maaf jugak ea encik ayie..

    BalasPadam
  3. ::: askm bro yg bakal 24 tahun [huhu] mudanyee,
    ::: siap berpantun pula entry kali ni dah mcm
    ::: nak raya ler [hehehe] alhamdulillah di bln
    ::: mulia nih, mmg harus berbuat baik apatah
    ::: lagi bermaaf-maafan.. maafkan juga saya ye
    ::: sbb belum jawab tag bro tuh [hehehe] on the
    ::: way.. berikut adalah pantun sempena puasa:

    Tarawih sibuk di sana-sini,
    Berkumandang Kalam hingga dinihari,
    Ramadan indah yang dinanti,
    Kini bersama kita lagi.

    Menahan lapar hingga ke petang,
    Dahaga dirasa dari pagi,
    Dengan nafsu kita berperang,
    Agar teguh diri dan hati.

    Iman kuat perisai diri,
    Taqwa pula senjata hati,
    Banyaklah berdoa pada Ilahi,
    Agar ibadah ini diberkati.

    BalasPadam
  4. salam ramadhan jugak buatmu bro..
    mohon maaf banyak2 andai pernah menyakiti hatimu..
    hehe

    BalasPadam