haiiiiii................

Assalamualaikum...ai... Nama saya Mohamad Fazli Othman. Tp orang panggil sama macam2, ada panggil Fazli, Ayie, Mat Yie, Ayfz, Ustat, Pali, Fali, Fast Lee, dll. Tak kisahlah nak panggil saya apa, tpsaya tetap orang yang sama. Saya ialah Mohamad Fazli Othman.

Tanpa Meraka Siapalah Saya

14 Ogos, 2009

slmt hari lahir..Adik Mie..



...13 hb yg lalu....adalah besdey adik bongsu aku....Fahmi atau Adik Mie......
aku beli kek sebiji kek kat dia...sebenarnya x der sambutan paper pon..
just beli kek jer bg kat dia..
tp yg lebih2 tu abang ngan kakak dia....adeh......
sbb adik aku ni minat ngan upin dan ipin..
maka aku beli la kek yg ada karekater dua beradik tuh...

ni pic adik aku time dia majuk....

Selamat Hari Lahir Adik Mie...
yg ke-8 th

12 ulasan:

  1. happy belated birthday to adik mie..comel la adik awk... =)

    BalasPadam
  2. Ayie..awk di tag..! wat la klu rajin..so klu x wat frhah tau la ayie mls..heheh

    BalasPadam
  3. epi beday gaks kat dy..
    sgt comel n cute muka dy majok..
    hehe

    BalasPadam
  4. happy belated birthday adik mie ( :
    upin ipin comel.
    *high five :"D

    BalasPadam
  5. happy besday utk adik mu...semoge handsome2 selalu...

    salam bloger dari gua..

    BalasPadam
  6. >>Farhah Zaidah
    He..he..tq..dia mmg comel dan sangat NAKAL...
    tag..???nnt sy coba buat..insyaallah..

    >>pu3 balqis
    he...tq....
    dia mmg cam gitu..cute...kuat majuk..nakal

    >>aishah ibrahim
    tq...welcome to my blog...

    >>triple x malaya
    salam...
    tq..
    welcome to my blog..

    >>GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr
    yup..dia mmg comei...
    abg dia lg comei apa...ha...ha...

    >>meera
    ha..ah...
    bakal adik ipar meera gak..ha..ha..(gurau je ek...)

    BalasPadam
  7. tengs sbb foll0w.. i foll0w u back ;))

    BalasPadam
  8. wahhhhhhhhhh.

    epi bufday:P:P

    jgn jadik budak nakal.

    dgr cakap abg ye shayang~

    BalasPadam
  9. mc pon minat upin ipin BETOL3 yey!
    n mmg da jangke da abg n kakak dia akan mgadap kek dlu

    BalasPadam
  10. >>dak eina
    yup..tq

    >>miss lolly a.k.a luvfareda
    heh..he..
    nakal2 dia pon msh dgr ckp sy

    >>Makcu
    biasa la MakCu...abg ngan kakak dier yg lbh2 tu...

    BalasPadam