haiiiiii................

Assalamualaikum...ai... Nama saya Mohamad Fazli Othman. Tp orang panggil sama macam2, ada panggil Fazli, Ayie, Mat Yie, Ayfz, Ustat, Pali, Fali, Fast Lee, dll. Tak kisahlah nak panggil saya apa, tpsaya tetap orang yang sama. Saya ialah Mohamad Fazli Othman.

Tanpa Meraka Siapalah Saya

01 Oktober, 2009

i know what u did last Raya

i know what u did last Raya....apakah ni...cerita seramkah....
mmg seram pun...eh...x der la seram mana pon..
peristiwa ni benar2 berlaku..raya keempat yg lalu...
berlaku ketika aku sekeluarga dalam perjelanan menziarahi saudara-mara sekitar Tambun Tulang, Perlis....tiba2..berlaku satu kemalangan...ek..bukan aku..orang lain la...
seorang pemuda di kg tersebut telah merempuh seekor anak kambing....menyebabkan anak kambing tu cedera parah...manakala pemuda tersebut lak patah bahu.....
nmmmm..tu la..berhati2 bukan di jalan raya jer...
jalan kampung pon kene berhati2 gak....
anak kambing yg dah nyawa2 ikan...
.

pemuda tersebut (baju oren..)dibawa ke hospital...

.

.

apakah akan berlaku pada pemuda tersebut pada hari raya akan datang...????

jeng..jeng...jeng....

14 ulasan:

  1. hehehe
    klakar la entry ni
    hurmm... kesian kat kambeng tu

    BalasPadam
  2. kesian kambing tu..
    abis tu apa jadi dengan kambing tu?
    selamat ke?
    atau selamat ke rahmatullah?

    BalasPadam
  3. patut la dok cari kambing xda rupanya ada orang blah ka..

    nak kena sembelih siap2 x?

    kalo mati jd bangkai dh...

    hahaha..

    BalasPadam
  4. la...smpai cmtu skli...huhu

    BalasPadam
  5. cian kambing tuh~~ tu mesti kambing pakcik kordi. t aku marah dia...

    BalasPadam
  6. harap2 raya tahun depan kambing tu tak balas dendam kat si pemuda.. hehe

    BalasPadam
  7. sehat je mamat tu ek..ley gerak2..x meraung plak..huu..eh, mesti lps ni die kne bayar ganti rugi bunuh kambing org len..^^

    BalasPadam
  8. Awas binatang ternakan melintas.

    BalasPadam
  9. entah2 kambing tu dah jadi rendang...

    BalasPadam
  10. aduiihh..ngeri la patah2 ni..tp kcian kt kambing tu..mati x? ke da sembelih je?

    BalasPadam
  11. kena tunggu raya tahun depan laa ekh untuk penyambung citer nie..

    ingat citer yang ada erra berlakon tu.. huhu

    BalasPadam
  12. >>BuLaN iTu aKu
    yup...
    kelakar tp beerti..

    >>Miss CutiePie
    kambing tu selamat berjumpa penciptanya..

    >>GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr
    tu la..nak sembelih x leh...
    dok cari tuan kambing x jumpa

    >>L!n
    yup...

    >>♥ayudeadwish♥
    ha..ha...
    marah.jgn x marah..

    >>mizz saifa
    x sempat balas dendam pon..kambing tu dah mati dah..
    tuan kambing la yg nak balas dendam kot...
    ha..ha...

    >>et
    kat dalam pic ni dia nampak ok ler..
    tp kat tpt kejadian..berguling2 maamt tuh..
    haa..ha..

    BalasPadam
  13. >>aishah ibrahim
    ha..ha..

    >>cookie devine
    salah tu
    'Awas kambingg ternakan melintas'.

    >>triple x malaya
    kalau sempat sembelih..mmg dah jadik rendang dah...
    tp..
    panggang pon sodap
    ha..ha..

    >>aRi sHu
    mmg nak sembelih..tp dok cari tuan kambing x umpa..tu yg x sembelih tu..

    >>Cik_daya
    insyaallah....tahun depat sambung citer ni..kalau ada lg kes2 camgini la..ha..ha..

    sy pon tgk citer tu...sbb tu la ltk tajuk camgini..

    BalasPadam