haiiiiii................

Assalamualaikum...ai... Nama saya Mohamad Fazli Othman. Tp orang panggil sama macam2, ada panggil Fazli, Ayie, Mat Yie, Ayfz, Ustat, Pali, Fali, Fast Lee, dll. Tak kisahlah nak panggil saya apa, tpsaya tetap orang yang sama. Saya ialah Mohamad Fazli Othman.

Tanpa Meraka Siapalah Saya

05 Februari, 2010

...mimpi...angau...sasau....

hoh..lama aku x update blog.....
..............
entahla...dua tiga minggu ni aku kerap berangan2....angan2 sesuatu.....
nak kata angau pon ada...sasau pon ada kot............macam x sabar jer............
kalau boleh macam nak terus cuti jer seminggu ni........................ho..ho.....
mimpi pon ada...............angan2 kosong pon ada.....impian besar pon ada...........

.............tak sabar tunggu ahad nnt......^____^
.......AHAD..........
.....nanti........

"betul kata orang tua2...penantian satu penyeksaan...."

10 ulasan:

  1. amboi2...

    pa la yg ditunggu tu kan???

    dk bau nasi myk dh ka ni??

    hehe

    BalasPadam
  2. lu nak akad nikah ke bro....hohoho

    BalasPadam
  3. weh..
    jangan sampai macam tu skali punya nak p mancing..
    heran aihh..

    BalasPadam
  4. penantian satu penyeksaan... haha mcm lirik lagu...

    BalasPadam
  5. >>Gadis Kampung
    eh..nasik minyak...mana ada...lbt lg la bab tu

    >>cikTi
    apa yg ditunggu...kenela TUNGGUUUUUUUUUUUUU...
    he..he...

    >>mazuan
    akad nikah?? bukan la

    >>emmetRoxer
    eh...ko macam tetau jer.....biar betoi

    >>faiz farish
    lirik lagu..ye kot

    >>farhah
    ada la...he..he..

    BalasPadam
  6. tak aci.. rahsia2 apa ni..
    aik.. nak nasik minyak.. tgu arr owg mesir balik dulu.. nak makan nasik minyak jugak..
    =P

    BalasPadam
  7. berangan kat sape???
    jgn nk curang dengan i ok

    BalasPadam
  8. >>pu3 balqis
    nasik minyak..mada ade.....lbt lagi la baba tu......tp x per...orang mesir pon gitau la bila nak balik...sanang nak citer...

    >>Moon Death Spell
    curang...mana ada....saya ni seorang yg setia...Insyaallah...

    BalasPadam