haiiiiii................

Assalamualaikum...ai... Nama saya Mohamad Fazli Othman. Tp orang panggil sama macam2, ada panggil Fazli, Ayie, Mat Yie, Ayfz, Ustat, Pali, Fali, Fast Lee, dll. Tak kisahlah nak panggil saya apa, tpsaya tetap orang yang sama. Saya ialah Mohamad Fazli Othman.

Tanpa Meraka Siapalah Saya

09 Februari, 2010

nasik minyak...lambat lagi...........???

......................................

.................................

......................................

berkenaan ttg aktiviti ahad lalu yg buat aku sasau dan angau.....itu bukanlah perkara yg barkaitan dengan 'nasik minyak...'...walaupon byk orang yg paham begitu...tp x per.....aku x kisah pon.....anggap itu semua doa dari anda semua....moga nnt korang cepat2 boleh makan 'nasik minyak' aku...kan....ha..ha....ha......jadi orang kat mesir jangan risau kalau x sempat balik makan nasik minyak..sempat lagi...Insyaallah... dan jangan risau pasal 'kecurangan' aku....aku juga belajar menjadi seorang lelaki yg setia..Insyaallah....ahaks.............


aktiviti ahad lalu...x nak citer lagi...biar dulu......

.

sekarang...............

.

TAHNIAH UNTUK SHARINA...kerana dah selamat jadi Istri orang.....

maaf x dpt pegi........................cuti pendek sangat....k...

.

TAHNIAH JUGA UNTUK ARYANTI....sebab dah selamat jadi tunangan orang.....

.>>aja..copy pic dari blog ang lagik ek.......
.
p/s: Yan....nape ang makin gemok.....hua..ha..ha...

8 ulasan:

  1. yan..tgh senang ati..tue pasal die semakin comei..!!hehe tahniah ek yan n sha..snoga korang berdua berbahagia bersama pasangan masing2..ko pon ayie cepat2 ler wat nasi minyak..aku tgh mengidam nk mkan nasik minyak member2 nie..hehe

    BalasPadam
  2. gamapang le bhai...xmo cer lgik....ker lu g skodeng tunang org...hahaha....k xper bhai mulut gua masin, next year lu kwin...hahaha

    BalasPadam
  3. lu bile lagi bro..xkan nak tunggu orang pinang kot,

    BalasPadam
  4. nape ngan ahad lepas..
    cepat!!!
    nak tau..
    hehehee~

    BalasPadam
  5. hehehe,,, rakan2 dah ..
    kamu bila lagi

    BalasPadam
  6. >>GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr
    alhamdulillah...........amin...............

    >>SUHANA
    apa pulak aku..nasik minyak ang dulu la.............
    aku ntah bila lagi

    >>norMAzuan MUstafa
    next year.....
    alhamdulillah.......amin.........

    >>triple x malaya
    ha..ha...ingat nak tgu orang pinang lak

    >>Rowena Chasez
    ahad lepas...ops...kejap...biar suspen sket

    >>Moon Death Spell
    saya.???? kalau masin mulut norMAzuan MUstafa
    insyaallah next year.he..he..he...

    BalasPadam
  7. tahniah yan...ayie biler lagi..heeee

    BalasPadam