haiiiiii................

Assalamualaikum...ai... Nama saya Mohamad Fazli Othman. Tp orang panggil sama macam2, ada panggil Fazli, Ayie, Mat Yie, Ayfz, Ustat, Pali, Fali, Fast Lee, dll. Tak kisahlah nak panggil saya apa, tpsaya tetap orang yang sama. Saya ialah Mohamad Fazli Othman.

Tanpa Meraka Siapalah Saya

16 September, 2009

berbuka puasa kat Kuala Perlis

mmmm..tanpa disangka-sangka aku mendapat satu pangilan hangus....Designer & Friendz ada wat jamuan berbuka kat kuala perlis...ha..ha....so aku apa lagi..join ar....kuala perlis pada 150909 mmg ramai orang...yela...dah penghujung puasa ni..maka banyak amik kesempatan ni untuk berbuka di luar....Bas UUM aku nampak ada tiga bijik..mmg penuh la studen UUM kat situ...
tu belum masuk studen UniMAP, studen ipt yg lelain...owang2 bujang, yg datang berkeluarga ..dll...Kuala perlis mmg penuh sesak lah....ni gambar yg sempat aku snap dengan kamera kopak kapak aku yg baru..Finepix A100. Pagi beli..pg terus guna...wah ha..ha..

kemudian..ada satu kejutan...iaitu sambutan hari lahir untuk seorang rakan designer & friendz ni...Man. Man ni diantara orang kuat D&Z, dan merupakan orang yg terawal ketika penubuhan D&Z. Tengok muka mmg ganas..tp ....pemalu sket..mmg susah kalau nak snap pic dia nih....haih..

dah abih sesi makan2 kat kuala perlis...g pulak shoping raya kat satu-satunya pasaraya terbesar di negeri Perlis ini...iaitu the Store...(owang perlis mesti tau la the store kan..)..ha..ha....besar la sangat.......aku cuma beli seluar jer..sbb baju dah beli dah...

.............................................................
.
ok..thanks very much to aisyah....
saya dapat kad raya yg dibuat khas untuk saya....
tima kacheh....
>________<


ok...kepada sesape yg nak kat raya dari saye...scroll ke bawah..tgk entri sblom ni...

tak pun klik sini jer...

ok....kepada mereka2 yg di perantauan..selamat pulang ke destinasi dengan selamat....selamat hari raya..maaf zahir dan batin....

2 ulasan:

  1. selamat hari raya....

    sok aii dah balik kg dh...

    best2...

    hihi...

    BalasPadam
  2. atuyai. selamat hari raya ye.

    best nye kek itew~

    BalasPadam