haiiiiii................

Assalamualaikum...ai... Nama saya Mohamad Fazli Othman. Tp orang panggil sama macam2, ada panggil Fazli, Ayie, Mat Yie, Ayfz, Ustat, Pali, Fali, Fast Lee, dll. Tak kisahlah nak panggil saya apa, tpsaya tetap orang yang sama. Saya ialah Mohamad Fazli Othman.

Tanpa Meraka Siapalah Saya

14 September, 2009

kad raya...


kad raya dari saya..amik la..jangan memalu...
tiada apa yg istimewa ttg kad raya ni..sekadar kenangan untuk anda semua...
.
p/s: kad raya jer,...nak duit raya jemput datang umah he..he,.,

9 ulasan:

  1. ayie kan yg promote jual mecun kat blog saifa.. aiissshhh.. lawan cakap eh...:p

    thx 4 da kad.. nanti saifa tempek kat blog..:)

    BalasPadam
  2. wahhh...chantekk...harus diamik.mekasih ayie.sayang kamooo....

    BalasPadam
  3. hui huiii.
    thanks ayie!
    aku ambil ni *dengan muka tak malu haha.

    >____<

    BalasPadam
  4. alaa..x smpat ke ayie..huhu..keciwanya...

    BalasPadam
  5. ala nak duit raya gak..tak kira..

    BalasPadam
  6. aku nak kad real. xsuka la kad teknologi tinggi ni.haha

    BalasPadam
  7. daya leh amek ker?
    cantik..suke kaler nyer

    BalasPadam
  8. >>GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr
    duit raya kene datang umah ar..ha..ha...

    >>mizz saifa
    biasa ar mizz...cari duit lebih dekat2 nak raya nih...

    >>cookie devine
    ok..sama2...amik jer

    >>aishah ibrahim
    x per..amik jer...

    >>aRi sHu
    nak duit gak..nah amik seposen... >_____<

    >>hajaribrohim
    ha..ha..kad real aku dah pos.....
    ko tunggu jer..

    >>Cik_daya
    buleh..amik jer...
    sesaper tgk blog saye buleh amik..

    BalasPadam