haiiiiii................

Assalamualaikum...ai... Nama saya Mohamad Fazli Othman. Tp orang panggil sama macam2, ada panggil Fazli, Ayie, Mat Yie, Ayfz, Ustat, Pali, Fali, Fast Lee, dll. Tak kisahlah nak panggil saya apa, tpsaya tetap orang yang sama. Saya ialah Mohamad Fazli Othman.

Tanpa Meraka Siapalah Saya

19 September, 2009

selamat hari raya


di kesempatan ini saya Mohamad Fazli Othman ingin mengucapkan

Selamat Hari raya Aidilfitri...

serta menyusun 10 jari memohon sejuta kemaafan dari follower2, dan pembaca2 blog saya, rakan seperjuangan dan sesiapa yg mengenali saya, sekiranya ada antara entri2 saya yg melukakan hati anda, komen2 saya yg mengusik jiwa anda, terlanjur taip, terkasar ayat, mohon maaf seadanya.

Maaf Zahir Dan Batin

5 ulasan:

  1. sy pun.. kalo ade yg ter ter ter...hehhee...


    selamat hari raya !

    BalasPadam
  2. slamat ai rya.. maaf zahir batin.. :)

    BalasPadam
  3. selamat hari raya maaf zahir dan batin..

    amacam raya kat perlis??

    meriah cm dulu-dulu gk ke?

    BalasPadam
  4. ::: Selamat Hari Raya Aidilfitri ayiefazli
    ::: maaf zahir batin daripada saya, ReActivate

    BalasPadam